Automatyczne rozdzielanie pieniędzyPowyższe zmiany w Stripe Checkout działają również w Stripe Connect, rozwiązaniu dla sklepów Marketplace. Gdy klient zapłaci za zakupy, na przykład w ratach, scenariusz może być następujący:
- Otrzymujesz pełną sumę za zamówienie;
- Stripe Checkout rozdziela fundusze pomiędzy sprzedawców
- Kupujący płaci w ratach do Klarny lub Afterpay.
Możliwość użycia
Apple i Google Pay w Multi-Vendor zasługuje na wzmiankę. Teraz właściciele Marketplace mogą rozdzielać automatycznie pieniądze z tych metod płatności.
Na dodatek, skonfigurowanie Stripe lub Stripe Connect i włączenie
Stripe Checkout w konfiguracji wystarczy, aby obsłużyć wszystkich klientów. Klienci wpisują swój adres i informacje kontaktowe w checkoucie, a następnie przechodzą do Stripe aby wykonać płatność. W zależności od podanej lokalizacji, Stripe automatycznie wyświetli dostępne opcje płatności.
Dostęp do zasobów poprzez Centrum Pomocy w sklepieWażną częścią pracy ze sklepem lub systemem Marketplace jest korzystanie z helpdesku. Jednakże, CS-Cart ma też dużo zasobów zawierających użyteczne informacje:
dokumentację,
tutoriale video,
akademię,
forum. W wersji 4.16.1 zebraliśmy nasze zasoby w jedno miejsce —Centrum Pomocy. Zaktualizowane Centrum Pomocy jest wygodniejsze w użyciu, a jego zawartość została podzielona na sekcje:
- Informacja o funkcjonalności powiązanej ze stroną na której się znajdujesz. NA przykład na stronie z produktami wyświetlą się artykuły o zarządzaniu produktami.
- Komunikacja ze wsparciem technicznym, oraz status ostatnich zgłoszeń.
- Zmiany w CS-Cart oraz inne ważne wiadomości.
- Linki do innych zasobów, takich jak fora, blogi etc.