Właśnie opublikowaliśmy wersję 4.16.1 programu CS-Cart. W tym poście, omówimy największe i najważniejsze zmiany w nowej wersji.
Pełna lista zmian jest dostępna w dokumentacji.Jak zawsze, nowa wersja jest publikowana tego samego dnia dla wszystkich naszych produktów:
CS-Cart Store Builder dla zwykłych sklepów internetowych i
CS-Cart Multi-Vendor dla sklepów w modelu Marketplace.Jeżeli pobierzesz serwerową wersję programu z naszej strony, otrzymasz wersję 4.16.1. Dostępność aktualizacji z wersji 4.15.2 do 4.16.1 w Centrum Aktualizacji jest różna:
- Dla serwerowej linii produktów (Store Builder i Multi-Vendor), aktualizacje do wersji 4.16.1 będą udostępniane stopniowo, zaczynając od najstarszych sklepów. Po paru tygodniach to ograniczenie zostanie zdjęte.
- Dla chmurowego Multi-Vendor No-Code, nowe funkcjonalności też zostaną udostępnione, ale w późniejszym terminie. Ponieważ to my wykonujemy aktualizacje systemów No-Code, pewnego dnia nowe funkcjonalności po prostu staną się dostępne w twoim sklepie, bez konieczności ręcznej aktualizacji.
Omówiwszy kwestie techniczne, możemy przejść do przedstawienia usprawnień wprowadzonych w wersji 4.16.1.
Usprawniony panel sprzedawcySprzedawcy są głównym źródłem produktów i usług w Marketplace. Doświadczenie klienta zależy od tego, w jaki sposób sprzedawcy wchodzą w interakcję z klientami, zarządzają katalogiem produktowym, przetwarzają zamówienia, tworzą wysyłki i tak dalej. Sprzedawcy wykonują wszystkie te czynności poprzez panel.
W wersji 4.16.1, usprawniliśmy panel sprzedawcy: teraz możesz przyspieszyć proces tworzenia nowych sprzedawców i przyspieszyć ich codzienną pracę w Marketplace.
Przewodnik dla nowych sprzedawcówPierwszą rzeczą, którą zobaczą nowi sprzedawcy są porady do rozpoczęcia pracy z panelem. Możesz je dostosować w dowolny sposób. Jeżeli sprzedawcy są obeznani z panelem, mogą w każdej chwili zignorować porady.
Nowe instalacje Multi-Vendor 4.16.1 będą korzystały z nowego systemu porad. Jeśli zaktualizujesz istniejący Marketplace z wersji 4.15.2 do 4.16.1, porady nadal będą dostępne, ale domyślnie ukryte
Aby zarządzać poradami, użyj opcji “Zaloguj się jako sprzedawca” w górnym prawym rogu panelu administracyjnego. Jeżeli zrobi to administrator z odpowiednimi pozwoleniami, zostanie przekierowany do panelu sprzedawcy, w którym będzie mógł edytować porady.
Ogłoszenia dla sprzedawcówPrzekaż sprzedawcom ważne informacje, na przykład o przerwie technicznej poprzez blok z ogłoszeniami. W przeciwieństwie do porad, ogłoszenia znikną dopiero gdy administrator je wyłączy.
Nowy pasek boczny do panelu sprzedawcy
W nowej wersji, możliwości zarządzania paskiem bocznym sprzedawców zostały rozszerzone. Teraz możesz:
- Zmieniać nazwy elementów menu, ich kolejność oraz status
- Dodawać nowe elementy menu, prowadzący do konkretnych stron w sklepie, lub nawet zewnętrznych stron
Co więcej, możliwa jest też zmiana kolorystyki panelu sprzedawcy.
W wersji 4.14.1, dodaliśmy możliwość edycji zawartości i dostosowania kolorów sidebaru. W wersji 4.16.1, edycja menu stała się znacznie szybsza i bardziej intuicyjna.
Lista zadań dla sprzedawców i administratorówSprzedawcy będą teraz widzieć specjalne powiadomienia, kiedy będzie wymagana akcja z ich strony. Na przykład, jeżeli sprzedawca musi poprawić produkt odrzucony w moderacji. Administrator będzie też widział produkty oczekujące na zatwierdzenie.
Zaktualizowaliśmy też wygląd stronu głównej panelu, aby była bardziej zorganizowana.
Te zmiany będą również wprowadzone do twojego panelu administracyjnego w Multi-Vendor i Store Builder.Właściciele sklepu, na przykład, będą widziały powiadomienia o konieczności przypisania kategorii do niektórych produktów, w przeciwnym razie klienci nie będą ich widzieli. Albo powiadomienia o wiadomościach od klientów.
Stripe Checkout dla szybkich i bezpiecznych płatnościNastępna zmiana od wersji 4.16.1 wpłynie zarówno na sklepy CS-Cart jak i Multi-Vendor. Stripe Checkout to osobna strona z metodami płatności do wyboru dla klientów.
Najlepsze jest to, że będziesz musiał skonfigurować tylko jedną metodę płatności, która przynosi
wiele usprawnień.
Nowe metody płatnościStripe Checkout pozwala na skorzystanie z ponad
20 różnych metod płatności. Provide customers around the world with familiar payment systems: Zapewnij klientom z całego świata dostęp do płatności w twoim sklepie:
- Afterpay—dla Australii, UK, Kanady, US i Nowej Zelandii
- SofortKlarna, Przelewy24, SEPA Direct Debit— dla firm z Europy;
- WeChat, Alipay, Giropay—dla Azji i innych kontynentów;
- I wiele innych. Stripe regularnie powiększa swoją listę dostępnych płatności.